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Beats Biblionetz - Bücher

The Smart Marketing Book

The Definitive Guide to Effective Marketing Strategies
Dan White , local 

Teil der Reihe The ... Book - Serien
Buchcover
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iconZusammenfassungen

The Smart Marketing BookIn today s complex commercial environments, marketing has become a central aspect to every successful business. Businesses need flexible, effective means of gaining commercial traction by managing their relationships with audiences, stakeholders and competitors. They require effective marketing and branding that move beyond the standard forms of brand orientation and commercial interaction. New marketing models must think smart to create innovative strategies which have long-term sustainable economic goals.
The Smart Marketing Book is a practical, reliable and concise title that offers the core marketing principles applicable for anyone who wishes to improve their organization s financial and creative values. It is a straightforward guide that avoids unnecessary and time-consuming practices. An illustrative handbook that covers marketing principles and topics through visual innovation. A credible statement to all marketers trying to source the most relevant strategies from a field cursed with infinite information.
Von Klappentext im Buch The Smart Marketing Book (2020)

iconDieses Buch erwähnt ...


Begriffe
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Informationinformation , Innovationinnovation , Marketingmarketing

iconVolltext dieses Dokuments

The Smart Marketing Book: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: 4412 kByte)

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iconBeat und dieses Buch

Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

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