Personen mit For
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Elliott Forbes |
Including Embedded Systems in CS (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Jeff Forbes |
Building Bridges for Data Science Education (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Jeffrey Forbes |
Toward an Anti-Racist Theory of Computational Curricula (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) My Digital Hand (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Using social networks to engage computer science students (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Five Slides About (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Peter Forbrig |
HDI 2012 - Informatik für eine nachhaltige ZukunftWahr (2012) HDI 2014 - Gestalten von ÜbergängenWahr (2014) Hochschuldidaktik der InformatikWahr (2006) Ein Modellbasierter Ansatz für den Entwurf von e-Learning Umgebungen (2004) Objektorientierung (2004) (erschienen in LOG IN 128/129/2004) Towards generic and flexible web services for e-assessment (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) |
|
Mikel L. Forcada |
Learning Compiler Design as a Research Activity (1996) (erschienen in Computer Science Education 1/1996) | |
Paola Forcheri |
Promoting Teachers' Collaborative Re-use of Educational Materials (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) The Teller Simulator (1989) (erschienen in ICCAL '89) Formal Techniques in Higher Education (1992) (erschienen in ICCAL '92) A p2p Framework for Interacting with Learning Objects (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale) | |
Corey Ford |
Automated Analysis of Student Programmer Coding Behavior Patterns (Abstract Only) (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Jerry Lee Ford |
Scratch Programming for TeensWahr | Siehe Scratch Programming for TeensWahr |
Kenneth M. Ford |
Robots in the AI Classroom (1996) (erschienen in Computer Science Education 2/1996) | |
Martin Ford | Siehe Martin Ford | Siehe Martin Ford |
Mary Jane Ford |
Exploring the Effectiveness of a Field Experience Program in a Pedagogical Laboratory (2008) (erschienen in Journal of Technology and Teacher Education Volume 16, Number 4) | |
Matthew A. Ford |
The role of gender in high school computer mediated communication (abstract) (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) | |
Sam Ford |
Spreadable MediaWahr (2013) | Siehe Spreadable MediaWahr (2013) |
Vitaly Ford |
Capture the Flag Unplugged (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Eileen Fordham |
Developing Computational Thinking Through Image Making and Constructionist Learning (2015) MIST, The Mathematical Image Synthesis Toolkit (2015) | |
Brendan Foreman |
Modeling the learning progressions of computational thinking of primary grade students (2013) | Siehe Modeling the learning progressions of computational thinking of primary grade students (2013) |
Joel Foreman |
Game Based Learning (2004) | Siehe Game Based Learning (2004) |
Helen Forgasz |
Digital DivasWahr (2016) Evaluation framework underpinning the digital divas programme (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Creating digital divas (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Nikolaus Forgó |
Urheber- und datenschutzrechtliche Fragen des Mobile Learning (2013) | Siehe Urheber- und datenschutzrechtliche Fragen des Mobile Learning (2013) |
Michal Forisek |
Metaphors and analogies for teaching algorithms (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) The Difficulty of Programming Contests Increases (2010) (erschienen in Teaching Fundamental Concepts of Informatics) Didactic Games for Teaching Information Theory (2010) (erschienen in Teaching Fundamental Concepts of Informatics) | |
Alona Forkosh-Baruch |
EDUsummIT: Its origins and evolution (2023) New Literacies for the Knowledge Society (2009) Innovative Pedagogical Practices Using Technology: The Curriculum Perspective (2009) Preparing Preservice Teachers to Transform Education with Information and Communication Technologies (2018) | |
Renato Forlin |
Berufseignungsabklärung an der Pädagogischen Hochschule St. Gallen (2006) (erschienen in Rekrutierung, Eignungsabklärung, und Selektion für den Lehrerinnen- und Lehrerberuf) | |
Luca Forlizzi |
Problem Solving Olympics: An Inclusive Education Model for Learning Informatics (2018) A Core Informatics Curriculum for Italian Compulsory Education (2018) | |
Franz X. Forman |
Algorithmenstrukturen (2004) (erschienen in Informatische Grundbildung 2) Verwaltung von Dateien (2004) (erschienen in Informatische Grundbildung 2) | |
George Forman |
The Hundred Languages of ChildrenWahr (1998) | Siehe The Hundred Languages of ChildrenWahr (1998) |
Anton K. Formann |
Linear Logistic Latent Class Analysis and the Rasch Model (erschienen in Rasch Models) | |
Marc Alier Forment |
Towards Mobile Learning Applications Integration with Learning Management Systems (2009) (erschienen in Multiplatform E-Learning Systems and Technologies) | |
Hermann Forneck | Siehe Hermann Forneck | Siehe Hermann Forneck |
Richard Forno |
Incident ResponseWahr (2001) | Siehe Incident ResponseWahr (2001) |
Behrouz A. Forouzan |
Comparison of student success in Pascal and C-language curriculums (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) | |
Esther Forrer |
Überfachliche Kompetenzen junger Erwachsener am Übergang zwischen Schule und BerufWahr (2005) Cool, kompetent und kein bisschen weise?Wahr (2005) The willingness of young Swiss to participate in continuing education and training (2002) Bologna als Chance (2010) «Die Eltern müssen loslassen lernen» (2022) | |
Jay Forrester | Siehe Jay Forrester | Siehe Jay Forrester |
forsa Politik- & Sozialforschung GmbH |
Geld für Games – wenn Computerspiel zum Glücksspiel wirdWahr (2019) | Siehe Geld für Games – wenn Computerspiel zum Glücksspiel wirdWahr (2019) |
Annina Förschler |
Positionspapier zur Weiterentwicklung der KMK-Strategie «Bildung in der digitalen Welt» (2021) Zur (ambivalenten) Wirkmächtigkeit datengetriebener Lernplattformen (2021) | |
SRG Forschungsdienst |
Radio, Fernsehen und KinderWahr (1980) | Siehe Radio, Fernsehen und KinderWahr (1980) |
Forschungszentrum Öffentlichkeit und Gesellschaft (fög) |
Jahrbuch Qualität der MedienWahr (2023) | Siehe Jahrbuch Qualität der MedienWahr (2023) |
Stefan Forssander |
Developing CM3 (2002) (erschienen in Computer Science Education 1-2/2002) | |
Jan Forsstrom |
An Integrated Digital Campus Delivers ROI and VOI (2007) (erschienen in Educause Quarterly 1/07) | |
Leonie Forst |
Fragmente (post-) digitaler Lebenswelten (2022) | Siehe Fragmente (post-) digitaler Lebenswelten (2022) |
Alice Forster |
Das Gefahrenmoment in der MädchenerziehungWahr (2041) | Siehe Das Gefahrenmoment in der MädchenerziehungWahr (2041) |
Christof Forster |
Die Zahl der Intensivbetten ist jetzt tiefer als in der zweiten Welle (2021) | Siehe Die Zahl der Intensivbetten ist jetzt tiefer als in der zweiten Welle (2021) |
Martina Forster |
Autonomous Recovery from Programming Errors Made by Primary School Children (2018) | Siehe Autonomous Recovery from Programming Errors Made by Primary School Children (2018) |
Anna Förster |
Hands-on approach to teaching wireless sensor networks at the undergraduate level (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Klaus-Tycho Förster |
Vom Flaggenalphabet zur Vorratsdatenspeicherung (2017) Scratch im Geometrieunterricht (2015) | |
Sabrina Förster |
Digitale Kompetenzmodelle für Lehrende auf dem Prüfstand (2022) | Siehe Digitale Kompetenzmodelle für Lehrende auf dem Prüfstand (2022) |
Christian Forsterleitner |
Freie Netze. Freies Wissen.Wahr (2007) | Siehe Freie Netze. Freies Wissen.Wahr (2007) |
Matthias Forster-Wäckerlin |
Lernen im digitalen Raum (2001) | Siehe Lernen im digitalen Raum (2001) |
Alexandra Forstner |
Der didaktische Raum von INTUITEL (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) Pathway recommendation based on a pedagogical ontology and its implementation in moodle (2014) (erschienen in DeLFI 2014) Personalized web learning by joining OER (2014) | |
Carol Forsyth |
Operation ARIES! (2012) | Siehe Operation ARIES! (2012) |
D. R. Forsyth |
Group dynamicsFalsch | |
George E. Forsythe |
Automatic Grading Programs (1965) | |
Andrea Forte | Siehe Andrea Forte | Siehe Andrea Forte |
Albrecht Fortenbacher |
Lehren mit Learning Analytics (2014) (erschienen in DeLFI 2014) Learning Analytics und Visualisierung mit dem LeMo-Tool (2013) (erschienen in DeLFI 2013) Ein generisches Datenmodell für Learning Analytics Autoren (2014) (erschienen in DeLFI 2014 Workshops) Code of Practice for Sensor-Based Learning (2019) (erschienen in DELFI 2019) Mahara und Facebook als Instrumente der Portfolioarbeit und des Self-Assessments (2011) Überprüfung von Lernpfaden mit Learning Analytics (2014) (erschienen in DeLFI 2014 Workshops) Sensor Based Adaptive Learning - Lessons Learned (2019) | |
Renata Pontin de Mattos Fortes |
Using screen readers to reinforce web accessibility education (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Richard Fortmüller |
Akademisierung der Arbeitswelt - Eine Analyse der Positionierung der Hochschulbildung im Berufsbildungskontext (2017) | Siehe Akademisierung der Arbeitswelt - Eine Analyse der Positionierung der Hochschulbildung im Berufsbildungskontext (2017) |
Christian Förtsch |
Digitaler Wandel des Schulunterrichts durch professionelle Lerngemeinschaften (2022) (erschienen in Schulentwicklungsprozesse für Bildung in der digitalen Welt) | |
Matthias Förtsch |
Diktatur des Datenschutzes (2018) | Siehe Diktatur des Datenschutzes (2018) |
Blaz Fortuna |
Exploratory Analysis of the Social Network of Researchers in Inductive Logic Programming (2009) | Siehe Exploratory Analysis of the Social Network of Researchers in Inductive Logic Programming (2009) |
L. Fortunati |
Everyday InnovatorsWahr (2006) Italy: stereotypes, true and false (2002) (erschienen in Perpetual Contact) | |
Forum Bildung | Siehe Forum Bildung | Siehe Forum Bildung |
Elena Forzani |
New Literacies: Curricular Implications (2018) | Siehe New Literacies: Curricular Implications (2018) |
Wellesley R. Foshay |
Cousins but Not Twins (2014) | Siehe Cousins but Not Twins (2014) |
Catherine Twomey Fosnot | Siehe Catherine Twomey Fosnot | Siehe Catherine Twomey Fosnot |
Davide Fossati |
Incorporating Analogies and Worked Out Examples as Pedagogical Strategies in a Computer Science Tutoring System (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Anke Fossgreen |
«Verliebtsein ist ein positiver Stress» (2023) Schnupfen, Grippe oder Corona? (2021) Die Forscher sind beunruhigt (2021) Das Smartphone ist nicht für Kinder gemacht (2017) Was man über die Impfstoffe weiss (2020) | |
Timothy V. Fossum |
Events not equal to GUIs (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) Retaining women in CS with accessible role models (1998) (erschienen in SIGCSE 1998) Women catch up (2006) PLCC (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Exploring NSF funding opportunities (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) Teacher responses to student gender differences (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Aroutis Foster |
Assessing Learning Games for School Content (2012) Informal Learning and Augmented Reality: A Review of the Literature (2018) Examining Students´ Cultural Identity and Player Styles Through Avatar Drawings in a Game-Based Classroom (2012) | |
Derek Foster |
Toward Developing a Cloud Computing Model Curriculum (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Greg G. Foster |
Content Exposure of Slide Show Presentations for Selective Download and Annotation via Mobile Devices (2005) | Siehe Content Exposure of Slide Show Presentations for Selective Download and Annotation via Mobile Devices (2005) |
Ian Foster |
How Computation Changes Research (2011) | Siehe How Computation Changes Research (2011) |
James A. Foster |
(In)Formal Methods (1995) (erschienen in Computer Science Education 1/1995) | |
Louis A. Foster |
Making files real with a virtual disk (1991) (erschienen in SIGCSE 1991) | |
Marilyn Foster |
Get high school students hooked on science with a challenge (1992) (erschienen in SIGCSE 1992) | |
R. N. Foster |
InnovationWahr (1986) | Siehe InnovationWahr (1986) |
Stephen R. Foster | ||
Michael Fothe | Siehe Michael Fothe | Siehe Michael Fothe |
John Fothergill |
Profcasting (2007) | Siehe Profcasting (2007) |
Michel Foucault | Siehe Michel Foucault | Siehe Michel Foucault |
Eric Fouh |
OpenDSA (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Experience: Learner Analytics Data Quality for an eTextbook System Pass Rates in STEM Disciplines Including Computing (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) OpenDSA (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Visualizing Algorithm Analysis Topics (Abstract Only) (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
ICDL Foundation |
ICDL ComputingWahr (2017) ECDL Module Computing (2017) | |
Raspberry Pi Foundation |
Understanding computing educationWahr (2021) | Siehe Understanding computing educationWahr (2021) |
Renée Fountain |
Conceptual Enhancement Via Textual Plurality (2007) Wiki Pedagogy (2007) | |
Ghislain Fourny |
INFORMATIK - Daten verwalten, schützen und auswertenWahr (2022) | Siehe INFORMATIK - Daten verwalten, schützen und auswertenWahr (2022) |
Elodie Fourquet |
Algorithmic Thinking (2015) | |
Andrew Fovargue |
The use of animation to explain genetic algorithms (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) | |
Lynne Fowler |
CASE Tools (2001) (erschienen in Computer Science Education 3/2001) | |
Megan Fowler |
BeginToReason (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Richard H. Fowler |
An environment for CS integrating hypertext, program design and language facilities (abstract) (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) | |
Julaine Fowlin |
Inking Pedagogy (2016) | Siehe Inking Pedagogy (2016) |
Armando Fox |
SPOCs (2015) Taking Advantage of Scale by Analyzing Frequent Constructed-Response, Code Tracing Wrong Answers (2017) (erschienen in ICER 2017) | |
Bob Fox |
Mobile Learning DesignWahr (2016) | Siehe Mobile Learning DesignWahr (2016) |
Christopher J. Fox |
Integration of mathematical topics in CS1 and CS2 (panel) (1998) (erschienen in SIGCSE 1998) | |
Edward A. Fox |
Report on the NSF major educational funding initiative for a National Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education Digital Library (NSD (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) How educators find educational resources online (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Defining multimedia courses within a computer science education (panel) (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) Computing in context (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Kenneth Fox |
Raspberry HadooPI (2015) | |
Nicole Fox |
Exploring Gender Diversity in CS at a Large Public R1 Research University (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Pamela Fox |
Rediscovering the Passion, Beauty, Joy, and Awe (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Robert Fox | Siehe Robert Fox | Siehe Robert Fox |
Samantha Fox |
Digital EnvironmentsWahr (2017) | Siehe Digital EnvironmentsWahr (2017) |
Susannah Fox |
The Future of the InternetWahr (2005) Bloggers (2006) | |
Eric Foxley |
The automatic assessment of Z specifications (1997) | |
Wendy Fox-Turnbull |
Teaching and Learning in Technology: Section Introduction (2017) Classroom Interaction in Technology Education (2017) | |
Lakisha Foy |
Ethnocomputing and Computational Thinking (2021) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.04.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)
Beats Biblionetz ist Teilnehmer des Partnerprogramms von Amazon Europe S.à.r.l.