/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Texte

Youth Re-envisioning the Future of Education

Kayla Gonzalvo, Tiffany Dinh, Scott Nguyen, Jasmine Fernandez, Michelle Zimmerman
Zu finden in: Revolutionizing Education with Digital Ink (Seite 365 bis 385), 2016 local 
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 8 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Revolutionizing Education with Digital Ink

The locus of discussion on empowerment through student voice often rests in refined adult writing. Here, four students were given the opportunity to offer perspectives of the future of education as a result of attending the ninth Workshop on the Impact of Pen and Touch Technology on Education. The authors, three females and two males ranging in age from 13-15, were part of two teams in the High School Design Challenge during WIPTTE in 2015, now known as the Conference on Pen and Touch Technology in Education (CPTTE). This contribution provides insight into the process students took to design concepts for original games leveraging gesture, pen and touch technology that 'strategically attracts users for long-term use (over many months).” They discuss their designs for game concepts they named Live & Learn, and Plumbum and Touch. They conclude with their vision for the future of education. The experience allowed them to realize the power of student voice in education. Their writing provides a glimpse into formal and informal learning environments they have lived within. Evidence of blended learning allowing for the intersection of human connection, experiential learning, lecture, and cross-age mentoring have been transferred into this culminating piece that originated from complex, real-world design challenges, failure, redesign, redrafting and communicating ideas.

Von Kayla Gonzalvo, Tiffany Dinh, Scott Nguyen, Jasmine Fernandez, Michelle Zimmerman im Konferenz-Band Revolutionizing Education with Digital Ink (2016) im Text Youth Re-envisioning the Future of Education

iconDieses Konferenz-Paper erwähnt ...

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

Auf dem WWW Youth Re-envisioning the Future of Education: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 678 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und dieses Konferenz-Paper

Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.