Diese Seite wurde seit 6 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This paper describes a department-wide deployment of DyKnow software to
support collaborative note taking; classroom interaction; out of class review,
replay, and grading of classroom materials; and computer monitoring. We
describe diverse ways the software can be used to support computer science
education and present the varied hardware environments (including standard
laptops, Tablet PCs, interactive pen displays, and graphics tablets) that have
supported the deployment. Results from surveys administered to 10
teachers and 81 students are presented. Collectively, these students have
taken 431 classes using DyKnow tools. The survey results demonstrate the
value students and teachers place on specific aspects of our approach and
suggest areas for improvement.
Von Dave A. Berque im Text An Evaluation of a Broad Deployment of DyKnow Software to Support Note Taking and Interaction Using Pen-Based Computers (2006) Dieser Text erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Computercomputer , DyKnow , Evaluationevaluation , Tablet PCTablet PC , Tablet PCs in educationTablet PCs in education |
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | OneNote |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen
- The Tablet PC Classroom - Erasing Borders, Stimulating Activity, Enhancing Communication (Judy Sneller) (2007)
Volltext dieses Dokuments
An Evaluation of a Broad Deployment of DyKnow Software to Support Note Taking and Interaction Using Pen-Based Computers: Artikel als Volltext (: , 161 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2011-05-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.