Freedom to Learn ProgramMichigan 2004-2005 Evaluation Report
Deborah L. Lowther, Steven M. Ross, J. Daniel Strahl, Fethi A. Inan, Demetra Pollard
,
|
![]() |

Zusammenfassungen



- (a) to use rigorous research to assess the effects of FTL in raising student achievement as a function of students becoming more proficient and engaged in using technology as a tool for learning,
- (b) to provide formative evaluation data to the participant schools to serve as a basis for improvement planning and as documentation of their accomplishments to demonstrate progress; and
- (c) to provide cumulative evidence of the implementation progress and outcomes of the participant schools.

Dieses Buch erwähnt ...
![]() Begriffe KB IB clear | Ein Notebook pro StudentIn (ENpS)
, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | One-to-One-Computing |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
2 Erwähnungen 
- One Laptop per Child Birmingham - Case Study of a Radical Experiment (Mark Warschauer, Shelia R. Cotten, Morgan Ames) (2012)
- One-to-One Computing and Student Achievement in Ohio High Schools (Nancy L. Williams, Karen H. Larwin) (2016)
Co-zitierte Bücher
Volltext dieses Dokuments
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und dieses Buch
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er dieses Buch ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.