Young Mathematicians at Work, Vol. 1Constructing Number Sense, Addition, and Subtraction
|
Diese Seite wurde seit 13 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
The first in a three-volume set, Young Mathematicians at Work focuses on young children between the ages of four and eight as they construct a deep understanding of number and the operations of addition and subtraction.
Von Klappentext im Buch Young Mathematicians at Work, Vol. 1 (2001) This is a must read for any k-2 teacher. Primarily focused on K-2 teachers this book offers a direct and explicit document to base investigative math. It also gives clear research into the development of young mathematicians (the why). It is a short and concise book that gives you the framework to change your mind-set on teaching math. There is new support materials available as well. Read it and raise your teaching to the next level.
Von Klappentext im Buch Young Mathematicians at Work, Vol. 1 (2001) Dieses Buch erwähnt ...
Personen KB IB clear | Maarten Dolk , Catherine Twomey Fosnot , Jean Piaget , Alina Szeminska | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Kindergarten , LehrerInteacher , Mathematikmathematics , Zahlennumber | ||||||||||||||||||
Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Schule, Unterricht |
Zitationsgraph
2 Erwähnungen
- Young Mathematicians at Work, Vol. 2 - Constructing Multiplication and Division (Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk) (2001)
- Young Mathematicians at Work, Vol. 3 - Constructing Fractions, Decimals, and Percents (Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk) (2002)
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.