Psychology for the ClassroomConstructivism and Social Learning
|
![]() |

Zusammenfassungen

the history of constructivist and social learning theory and key thinkers
pedagogical implications
practical strategies for the classroom
constructivist theory and e-learning.
Case studies and vignettes demonstrating best practice are used throughout the text, illustrating how monitored collaboration between learners can result in an effective learning environment where targets are met. Essential reading for practising teachers and students, this book is a valuable guide for those looking to provide effective teaching and learning within a constructivist framework.
Dieses Buch erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Albert Bandura | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||
![]() Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Kinder, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.