The Psychology of Digital Media at Work |
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
In many professions daily work life has become unthinkable without the use of a computer with access to the Internet. As technological innovations progress rapidly and new applications of interactional media are invented, organizational behaviour continues to change.
The central theme of this book is how new media affect organizational behavior and employee well-being. A variety of topics are considered:
Von Klappentext im Buch The Psychology of Digital Media at Work (2013) The central theme of this book is how new media affect organizational behavior and employee well-being. A variety of topics are considered:
- applications of new media in both personnel psychology and organizational psychology
- tools to improve selection and assessment
- issues arising in the context of training, learning and career development
- the use of online games for education and recreation
- the impact of mobile devices on organizational life
- the implications of new forms of collaboration by means of virtual teams.
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Schule |
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.