Teaching for the future
Effective classroom practices to transform education
Zusammenfassungen
This report builds on the discussions and stories shared at the Qudwa Global Teachers' Forum, organised by the Crown Prince of Abu Dhabi on 7-8 October 2017. It captures the efforts made by teachers, from across the world, to facilitate student learning and transform education to build a fairer, humane and inclusive world. The report provides an in-depth analysis of issues that teachers encounter in their day-to-day professional life, particularly those around equity and reducing personal and social disadvantage, building academic, social and emotional well-being of students through parental engagement and integrating information and communication technology in classrooms.
Von Klappentext im Buch Teaching for the future (2018) Dieses Buch erwähnt ...
Personen KB IB clear | Albert Bandura , Maya Bialik , Charles Fadel , Bernie Trilling | |||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Bildungeducation (Bildung) , design thinking , Edmodo , Elternparents , growth mindsetgrowth mindset , kulturelles Kapital , LehrerInteacher , Lernenlearning , Reggio-PädagogikReggio approach , Schuleschool , social media / Soziale Mediensocial networking software , Teaching and Learning International Survey (TALIS) , Unterricht , World of Warcraft , Zukunftfuture | |||||||||||||||||||||||||||
Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, fixed mindset, Kinder, Primarschule (1-6) / Grundschule (1-4), Schweiz |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.