/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Bücher

Understanding How We Learn

A Visual Guide
Yana Weinstein, Megan Sumeracki, Oliver Caviglioli , local 
Buchcover

iconZusammenfassungen

Understanding How We LearnEducational practice does not, for the most part, rely on research findings. Instead, there’s a preference for relying on our intuitions about what’s best for learning. But relying on intuition may be a bad idea for teachers and learners alike.
This accessible guide helps teachers to integrate effective, research-backed strategies for learning into their classroom practice. The book explores exactly what constitutes good evidence for effective learning and teaching strategies, how to make evidence-based judgments instead of relying on intuition, and how to apply findings from cognitive psychology directly to the classroom.
Including real-life examples and case studies, FAQs, and a wealth of engaging illustrations to explain complex concepts and emphasize key points, the book is divided into four parts:
  • Evidence-based education and the science of learning
  • Basics of human cognitive processes
  • Strategies for effective learning
  • Tips for students, teachers, and parents.
Written by "The Learning Scientists" and fully illustrated by Oliver Caviglioli, Understanding How We Learn is a rejuvenating and fresh examination of cognitive psychology's application to education. This is an essential read for all teachers and educational practitioners, designed to convey the concepts of research to the reality of a teacher's classroom.
Von Klappentext im Buch Understanding How We Learn (2018)

iconDieses Buch erwähnt ...


Fragen
KB IB clear
Wie funktioniert Lernen?How does learning work?

Begriffe
KB IB clear
Bildungeducation (Bildung) , cognitive load theory (CLT) , cognitive offloading , Concept MapConcept Map , Intuition , LehrerInteacher , Lernenlearning , Lerntyp/Lernstillearning style , Psychologiepsychology , Schuleschool , Sketchnotes , Unterricht , Wissenschaftscience

iconDieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

iconTagcloud

iconVolltext dieses Dokuments

nderstanding How We Learn: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: PDF, 15740 kByte)
Understanding How We Learn: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: 12294 kByte)

iconBibliographisches Hier finden Sie Angaben um das gewählte Werk zu kaufen oder in einer Bibliothek auszuleihen.

Titel   Format Bez. Aufl. Jahr ISBN          
Understanding How We Learn E - - 0 9781138561724 Swissbib Worldcat Bestellen bei Amazon.de Buy it now!

iconBeat und dieses Buch

Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.