Computational Thinking Education in K–12Artificial Intelligence Literacy and Physical Computing
|
![]() |

Zusammenfassungen

The book first offers an overview of CT and ist importance in K–12 education, covering such topics as the rationale for teaching CT; programming as a general problem-solving skill; and the “phenomenon-based learning” approach. It then addresses the educational implications of the explosion in AI research, discussing, among other things, the importance of teaching children to be conscientious designers and consumers of AI. Finally, the book examines the increasing influence of physical devices in CT education, considering the learning opportunities offered by robotics.
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Eltern, Informatik-Didaktik, Intelligenz, LehrerIn, Lernen, Unterricht |
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
![]() | Computational Thinking Education in K–12: Gesamtes Buch als Volltext |
![]() | Computational Thinking Education in K–12: Gesamtes Buch als Volltext |
Anderswo suchen 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch erst in den letzten 6 Monaten in Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.