Zusammenfassungen
Published annually since 1985, the Handbook series provides a compendium of thorough and integrative literature reviews on a diverse array of topics of interest to the higher education scholarly and policy communities. Each chapter provides a comprehensive review of research findings on a selected topic, critiques the research literature in terms of its conceptual and methodological rigor, and sets forth an agenda for future research intended to advance knowledge on the chosen topic. The Handbook focuses on twelve general areas that encompass the salient dimensions of scholarly and policy inquiries undertaken in the international higher education community. The series is fortunate to have attracted annual contributions from distinguished scholars throughout the world.
Von Klappentext im Buch Higher Education (2010) Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | disparate impact , Job EnrichmentJob Enrichment , kulturelles Kapital , Problemlösefähigkeitproblem solving skills |
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Job Enlargement |
Zitationsgraph
3 Erwähnungen
- Education and Technology - Key Issues and Debates (Neil Selwyn) (2011)
- Die granulare Gesellschaft - Wie das Digitale unsere Wirklichkeit auflöst (Christoph Kucklick) (2014)
- Lernen mit Bildungstechnologien - Praxisorientiertes Handbuch zum intelligenten Umgang mit digitalen Medien (Helmut M. Niegemann, Armin Weinberger) (2019)
- 43. Evaluation multimedialen Lernens (Wolfgang Meyer, Reinhard Stockmann)
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.