The Predictable Failure of Educational ReformCan We Change Course Before It's Too Late?
|
![]() |

Zusammenfassungen

Bemerkungen zu diesem Buch


Kapitel 
- 1. Confronting Intractability
- 2. Conceptualizing the Educational System
- 3. Internal and External Perspectives on the System
- 4. Altering Power Relationships
- 5. Case in Point: Power Relationships in the Classroom
- 6. Obstacles to Change
- 7. Reform Efforts: Implementation, Imitation and Replication
- 8. For Whom Do Schools Exist?
- 9. An Overarching Goal for Students
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, Kinder, Lernen, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
6 Erwähnungen 
- Learning, Creating, and Using Knowledge - Concept Maps as the Facilitative Tools in Schools and Corporations (Joseph D. Novak) (1998)
- American Psychology and Schools (2001)
- Qualität entwickeln, Standards sichern, mit Differenz umgehen - Expertise (Jürgen Oelkers, Kurt Reusser) (2008)
- Journal of Technology, Learning, and Assessment (Volume 9) (2010)
- The End of Techno-Critique - The Naked Truth about 1:1 Laptop Initiatives and Educational Change (Mark E. Weston, Alan Bain) (2010)
- The End of Techno-Critique - The Naked Truth about 1:1 Laptop Initiatives and Educational Change (Mark E. Weston, Alan Bain) (2010)
- Schools and Schooling in the Digital Age - A Critical Analysis (Neil Selwyn) (2010)
- Education and Technology - Key Issues and Debates (Neil Selwyn) (2011)
Co-zitierte Bücher


Living and Learning with New Media
Summary of Findings from the Digital Youth Project
(Mizuko Ito, Heather Horst, Matteo Bittanti, danah boyd, Becky Herr-Stephenson, Patricia G. Lange, C.J. Pascoe, Laura Robinson) (2008)

Volltext dieses Dokuments
Standorte 
Anderswo suchen 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt ein physisches und ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.