Blended Learning in Higher EducationFramework, Principles, and Guidelines
D. Randy Garrison, Norman D. Vaughan
,
|
![]() |
Zusammenfassungen

In this much-needed book, authors D. Randy Garrison and Norman D. Vaughan present the foundational research, theoretical framework, scenarios, principles, and practical guidelines for the redesign and transformation of the higher education curriculum.
Blended Learning in Higher Education
- Outlines seven blended learning redesign principles
- Explains the professional development issues essential to the implementation of blended learning designs
- Presents six illustrative scenarios of blended learning design
- Contains practical guidelines to blended learning redesign
- Describes techniques and tools for engaging students
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Lehrplan 21 |
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
3 Erwähnungen 
- Technological Pedagogical Content Knowledge - Exploring, Developing, and Assessing TPCK (Charoula Angeli, Nicos Valanides) (2015)
- Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Joke Voogt, Gerald Knezek, Rhonda Christensen, Kwok-Wing Lai) (2018)
- 49. Designing Blended, Flexible, and Personalized Learning (Keryn Pratt, Eugenia Kovatcheva)
- 49. Designing Blended, Flexible, and Personalized Learning (Keryn Pratt, Eugenia Kovatcheva)
- Personalisiertes Lernen mit digitalen Medien - Ein roter Faden (Wayne Holmes, Stamatina Anastopoulou, Heike Schaumburg, Manolis Mavrikis) (2018)
Anderswo suchen 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.